Важна питања у настави историје: домети историографије и образовна постигнућа

12 и 13. мај  (субота и недеља)

„Важна питања у настави историје: домети историографије и образовна постигнућа“, каталошки број 144, дводневни семинар,  (16 бодова), Компетенција: К1; Приоритети: 2.

Аутори

проф. др Марко Шуица, ванредни професор Филозофског факултета, Универзитет Београд, Одељење за историју; др Љиљана Левков, доцент Филозофског факултета, Универзитет Београд, Одељење за педагогију, у пензији; Биљана Стојановић мср, професор историје, виши саветник, Министарство просвете, науке и технолошког развоја

Реализатори

проф. др Марко Шуица, ванредни професор Филозофског факултета, Универзитет Београд, Одељење за историју; Биљана Стојановић мср, професор историје, виши саветник, Министарство просвете, науке и технолошког развоја; Александра Поповић, наставник историје, Гимназија "Светозар Марковић", Нови Сад; Весна Лучић, наставник историје, ОШ "Стари град", Ужице; Вера Дујаковић, наставник историје, Прва нишка гимназија "Стеван Сремац", Ниш; Душко Ракић, наставник историје, Техничка школа "Ваљево", Ваљево; Сања Ристић, наставник историје, XIII београдска гимназија, Београд; Цветана Срећковић, наставник историје, директор, ОШ "Јован Цвијић", Лозница

Општи циљеви

Јачање компетенција наставника за планирање, реализацију и вредновање наставе предмета Историја у складу са дометима историографије и образовним постигнућима.

Специфични циљеви

Упознавање наставника са: Дометима историографије ради рушења стереотипа и митова о одређеним личностима, појавама, догађајима и процесима; Значајем образовних постигнућа у процесу планирања, реализације и вредновања наставе и учења историје; Јачање компетенција наставника за: Наставу историје усмерену на ученика и учење; Планирање и реализацију наставе засноване на дометима историографије и образованим постигнућима; Вредновање наставе и постигнућа ученика у складу са образовним стандардима.

Теме програма

Домети историографије; Важна питања у настави историје; Образовна постигнућа у настави историје; Планирање наставе историје усмерено на ученика и засновано на образовним постигнућима и дометима историографије; Глобални план за разред; Праћење и усмеравање учења

Циљна група

наставник предметне наставе – основна школа, наставник предметне наставе – гимназија, наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа, наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)

Број учесника

30

Трајање

два дана (16 бодова)

Цена по учеснику: 3.200,00 динара.

Рок за пријаву учесника: 7. мај (понедељак)

Пријављивање се  врши на meil Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.